7. marts 2023  |   Kort nyt

Ballingslöv rykker 

Det svenske køkken- og interiørfirma Ballingslöv AB går nu stærkere i det danske marked.

Kort nyt
7. marts 2023  |   af Henrik Egede

Det svenske køkken- og interiørfirma Ballingslöv AB går nu stærkere i det danske marked.

Det sker med en nyåbnet butik, Ballingslöv CPH, i det centrale København. Lanceringen følges af ambitioner om endnu flere Ballingslöv-forhandlere og -butikker i Danmark de kommende år. Ballingslöv lægger vægt på, at virksomhedens køkkener, der produceres på egen fabrik i Skåne, er klimaneutrale. 

Ballingslövs nyåbnede butik ligger i Holbergsgade 26 i København. 

ballingslov
Del på

Tilmeld dig automatisk advisering om nyheder fra Hvidvare-Nyt - klik her
Læs også....
“Viking Dinner” på CES 2024
CES (Consumer Electronics Show) kører i dagene 8.-12. januar i Las Vegas.

Bang & Olufsen ind i Elektronikbranchen
Bang & Olufsen (B&O) har valgt fra 1. januar 2024 at være medlem af Elektronikbranchen.dk

September uden markedsløft
September 2023 blev tiende måned i træk, der præsterede under niveau sammenlignet med sidste år .

Elgiganten med plus i perfekt storm
Elgiganten er tilfreds med at kunne præstere et positivt årsregnskab for 2022-2023. 

Nilfisk på Marmormolen
Nilfisk, et af APPLiA Danmarks danske medlemmer, er netop flyttet ind i hovedkontor.

Forbrugerne: pæne køkkener
OK Køkkenrenovering fortæller, at den gennemsnitlige ordre er vokset med 10 % i første kvartal af 2023.

Power åbner i Sverige
Power, der for nogle år siden etablerede sig i det danske marked med salg af hvidevarer og elektronik, er nu rykket ind i Sverige.

Hvidevarekøb er en social aktivitet
De fleste i familien er involveret i køb af nye hvidevarer og små elektriske husholdningsapparater

Forskel på oplevelse og realitet
54% af alle hvidevarekøb finder sted, fordi det gamle produkt er holdt op med at fungere.

Stabilt købsmønster
To ud af tre (66%) købte sidste år deres hvidevarer i den fysiske butik – og det tal har ligget rimelig stabilt siden 2018.

Smart skal ikke koste
Der er ikke behov for en kampagne, der udbreder kendskabet til ”smarte” og net-opkoblede hvidevarer.


Annonce
Annonce