42% af forbrugerne erklærer sig ”villige til at betale mere, hvis en producent eller forhandler har ”en bæredygtig profil”
Danske forbrugere er øjensynlig metaltrætte, når det kommer til bæredygtighed.
42% af forbrugerne erklærer sig ”villige til at betale mere, hvis en producent eller forhandler har ”en bæredygtig profil”. Dette er på niveau med 2022, men markant lavere end i 2021, hvor 49% havde vilje til at betale for det bæredygtige.
Mænd køber ikke de bæredygtige argumenter i så høj grad som kvinder. Kun 38% af de mandlige forbrugere er villige til at købe ind på bæredygtighed, mens hele 47% af kvinderne af det. Viljen til bæredygtighed er derimod stort set ligelig fordelt på aldersgrupper.
bæredygtige produkter | bæredygtighed | epinionLæs også....
Samsungs nye soundbar, Q995D, er rettet mod kræsne tv-seere – og ikke mindst: lyttere.
APPLiA Danmark og Elektronikbranchen var blandt stifterne af den kollektive ordning El-retur i 2005.
Black Friday 2023 var udfordret - og forventningerne var på forhånd beskedne.
CES (Consumer Electronics Show) kører i dagene 8.-12. januar i Las Vegas.
Bang & Olufsen (B&O) har valgt fra 1. januar 2024 at være medlem af Elektronikbranchen.dk
September 2023 blev tiende måned i træk, der præsterede under niveau sammenlignet med sidste år .
Elgiganten er tilfreds med at kunne præstere et positivt årsregnskab for 2022-2023.
Nilfisk, et af APPLiA Danmarks danske medlemmer, er netop flyttet ind i hovedkontor.
OK Køkkenrenovering fortæller, at den gennemsnitlige ordre er vokset med 10 % i første kvartal af 2023.