6. oktober 2022  |   Kort nyt

Fokus på købelov og loyalitet  

Hvad siger købeloven, når det gælder digitalt indhold – og når det gælder prismarkedsføring?

Kort nyt
6. oktober 2022  |   af Boran Aydas

Hvad siger købeloven, når det gælder digitalt indhold – og når det gælder prismarkedsføring? Hvilke services er der kommet på markedet, når det gælder god håndtering af after-sales – og dermed loyale, tilfredse forbrugere.

Dette er et par af emnerne, når APPLiA Danmark holder sit traditionelle medlemsmøde torsdag den 27. oktober. Bo Dalsgaard fra Dansk Erhverv vil tale om købelov, Ervin Draganovic fra Layerise om loyalitet. 

Medlemsmøde er gratis – og kun for medlemmer af APPLiA og Consumer Electronics. 

købelov | prismarkedsføring
Del på

Tilmeld dig automatisk advisering om nyheder fra Hvidvare-Nyt - klik her
Læs også....
Soundbar i superligaen
Samsungs nye soundbar, Q995D, er rettet mod kræsne tv-seere – og ikke mindst: lyttere.

To nye i Retur-familien
APPLiA Danmark og Elektronikbranchen var blandt stifterne af den kollektive ordning El-retur i 2005.

APPLiA datoer i 2024
APPLIA Danmark er klar med sine medlemsaktivteter i 2024.

Madspild: ny bestyrelse  
Kampen mod madspild er ikke slut.

Black Week slog rekorder
Black Friday 2023 var udfordret - og forventningerne var på forhånd beskedne.

“Viking Dinner” på CES 2024
CES (Consumer Electronics Show) kører i dagene 8.-12. januar i Las Vegas.

Bang & Olufsen ind i Elektronikbranchen
Bang & Olufsen (B&O) har valgt fra 1. januar 2024 at være medlem af Elektronikbranchen.dk

Nilfisk på Marmormolen
Nilfisk, et af APPLiA Danmarks danske medlemmer, er netop flyttet ind i hovedkontor.

September uden markedsløft
September 2023 blev tiende måned i træk, der præsterede under niveau sammenlignet med sidste år .

Elgiganten med plus i perfekt storm
Elgiganten er tilfreds med at kunne præstere et positivt årsregnskab for 2022-2023. 

Forbrugerne: pæne køkkener
OK Køkkenrenovering fortæller, at den gennemsnitlige ordre er vokset med 10 % i første kvartal af 2023.


Annonce