24. november 2021  |   Hvidevarer  |   Branchenyt  |   Marked

Ny kollektion fra Vestfrost

Hos Vestfrost har vi altid stræbt efter at være lidt bedre, til en lidt mere fornuftig pris. Og nu kan du se hele hvidevaresortimentet samlet i ét nyt katalog

Hvidevarer
Sponseret indhold
24. november 2021  |   af EICO AS

Se den nye hvidevarekollektion fra velrenommerede Vestfrost, som EICO er nordisk branddistributør af.

Hos Vestfrost har vi altid stræbt efter at være lidt bedre, til en lidt mere fornuftig pris. Det synes vi, at vi skylder dig og din hverdag.

I 2020 indgik EICO en epokegørende aftale om at blive nordisk branddistributør af Vestfrost hvidevarer, og i løbet af indeværende år har selskabet oplevet en markant efterspørgsel efter den nye hvidevarekollektion i både Danmark, Norge, Sverige og Finland.

Eico har fremstillet flere små inspirerende 30 sekunders videoer, som introducerer vigtige features på nye produkter indenfor hver produktkategori: køl/frys, vinkøleskabe, opvaskemaskiner, vaskemaskiner, tørretumblere og ovne.
tag et kig på dem alle

Nyt hvidevarekatalog

Hvidevarekollektionen ses i det nye hvidevarekatalog, der rummer samtlige hvidevareprodukter, herunder kategorierne køl/frys, vinkøleskabe, opvaskemaskiner, vaskemaskiner, tørretumblere, ovne, komfurer og kogeplader. Med andre ord: hele den hvidevareportefølje, som den moderne skandinaviske forbruger har behov for i sit hjem.

Det nye hvidevarekatalog kan downloades på EICOs hjemmeside

Download det nye hvidevarekatalog på EICOs hjemmeside

Ønsker man en fysisk version af det nye katalog, er det imidlertid også muligt at bestille dette. Send en mail

Stort hvidevarelager på EICO

EICO har gennem de senere år satset betydeligt på at øge virksomhedens lagerkapacitet, hvilket betyder, at kunderne og dermed slutforbrugerne hurtigt kan få adgang til lige præcis de hvidevareprodukter, de efterspørger.

Vi tilbringer en stor del af hverdagen i hjemmet. Det er her, vi laver mad, bager, vasker og tørrer tøj, fryser ned og putter vores indkøb på køl – her, vi får tingene til at køre.

Se hele kataloget her: Vestfrost hvidevarer

Af EICO AS

EICO er en af Danmarks førende distributører af hvidevarer, og inden for emhætter er virksomheden markedsledende. EICO samarbejder udelukkende med førende producenter på verdensbasis og fungerer som et videns- og kompetencehus med henblik på design, innovation og nærvær til kunderne. Målsætningen er til enhver tid at tilbyde en produktportefølje med kvalitetsprodukter, der har lang holdbarhed, høj effektivitet samt lave driftsomkostninger – i et tidssvarende elegant design. EICO, der i 2021 kunne fejre sit 40-års jubilæum, har hovedkontor i Brønderslev, Danmark samt aktiviteter i Norge, Sverige og Finland. Læs mere her: www.eico.dk.

eico | hvidevarer | vestfrost
Del på

Tilmeld dig automatisk advisering om nyheder fra Hvidvare-Nyt - klik her
Læs også....
Teknologi og design forkæler vasketøjet
Miele har introduceret en ny generation af vaskemaskiner og tørretumblere, der løfter tøjplejen til nye højder.

Smeg vinder designpriser
En lang række Smeg-produkter hædres med den såkaldte ”Good Design Award”.

2024 og hurtigt videre
2024 blev et temmelig afdæmpet år for afsætningen af hvidevarer og små elektriske husholdningsapparater.

2025 i spåkuglen 
APPLiAs direktør har i nogle år været del af det teknologiske "spåmandspanel", som Berlingske Tidende bruger til at forudse året, vi går ind i. Hvad er tendenserne i teknologi - og hvad kan vi som forbrugere forvente?

Black Friday blev god 
Black Friday 2024 overgik efter alt at dømme - med afstand - Black Friday 2023.

Den fysiske butik er favoritten
Forbrugerne foretrækker fortsat "nogle at snakke med", når de køber hvidevarer og elektronik.

Viljen til at betale for “bæredygtig” falder
Inflation og usikkerhed udfordrer forbrugerne på det bæredygtige valg.

Elgiganten øger overskud  
Elgiganten afslutter regnskabsåret 2023-2024 med et overskud, trods faldende efterspørgsel på elektronik og hvidevarer. Øget markedsandel og effektiv drift har været nøglen til succes.

Hver tredje er loyal
Loyaliteten mod varemærker og salgssteder er ca. 35%, når der købes nyt.

Forbrugerne ved, hvad de køber
Forbrugerne har lært lektien: de ved godt, stort set, hvor længe hvidevarerne holder.

Breddesport 
Køb af hvidevarer er en breddesport. Næsten alle er involveret, når der træffes beslutning om nye hvidevarer.