Mieles produkter har altid været anerkendt for deres kvalitet og lange holdbarhed.
Mieles produkter har altid været anerkendt for deres kvalitet og lange holdbarhed. Det ligger simpelthen i Mieles DNA, at kvaliteten skal være i top. Derfor vælger vi altid materialer fra øverste hylde, og vi producerer selv en lang række af komponenterne i maskinerne – selv de tunge lejekryds i vaskemaskinerne støbes på vores eget jernstøberi.
Produkterne udsættes også for ekstreme tests, inden de sættes i produktion. Mieles udviklingsafdeling driftstester nye produkter i op til 10.000 timer. Det svarer til, at 30 % af den samlede udviklingstid bruges til tests.
Med andre ord er det lykkedes for Miele at kombinere forbrugernes behov for gode kvalitetsprodukter med ingeniørernes ambition om at levere de bedste maskiner. Det giver et resultat, der er gavnligt for forbrugernes privatøkonomi og nedsætter klimabelastningen. At en Miele-maskine bruger mindre vand, mindre energi og mindre sæbe er kun en ekstra gevinst oven i det vigtigste parameter i bidraget til mindre klimabelastning, nemlig at Mieles lange holdbarhed i sig selv bidrager til et bedre klimaregnskab.
TESTVINDERE I TÆNK 2021
Ikke overraskende vinder Mieles solide, gennemtestede maskiner også den ene test efter den anden hos Forbrugerrådet TÆNK. Lige nu er følgende vaskemaskiner og tørretumblere Bedst i test hos TÆNK:
Vaskemaskiner: WCD 670 WCS, WCF 370 WCS, WED 675 WCS, WSF 363 WCS, WWD 660 WCS og WWF 360 WCS
Tørretumblere: TCJ 670 WP, TEJ 675 WP, TSJ 663 WP og TWJ 660 WP.
forbrugerrådet tænk | mieleLæs også....
Bodil Jørgensen skælder stadig danske forbrugere ud. Dem, der ikke vil høre, og nu også dem, der ikke kan høre...
De høje el- og energipriser vejer tungt i budgettet hos mange danskere. Derfor hjælper Electrolux nu forbrugerne med at vurdere, hvor meget man kan spare ved at skifte til et konkret produkt.
Kan den repareres? 1000 kr. er smertegrænsen for forbrugeren, når det gælder reparation af hvidevarer.
Under parolen ”Transforming with integrity” beskriver De'Longhi intentioner, motiver og mission på tre fokusområder inden for bæredygtighed, hvor virksomheden ønsker at gøre en forskel.
Forbrugerne har ikke bare ret til reparation, men krav på rette reparation. APPLiA udgiver ny bog til professionelle montører.
På APPLiA-dagen udfordrede Steen Hildebrandt branchen med et skarpt fokus på vores fælles ansvar for klodens tilstand.
Hvidvare-nyt var med, da den tyske gigant BSH i foråret inviterede verdenspressen til virtuelt pressemøde. Det kom i høj grad til at handle om vækst og bæredygtighed.
Power udvider snart RePower-konceptet med en stor butiksafdeling for genbrugte varer. Også Elgiganten arbejder på at skabe øget opmærksomhed om en bred vifte af bæredygtige tiltag.
Electrolux spurgte 14.000 unge verden over om deres vurdering af fremtidens bæredygtige livsstil.