Gorenje
Gorenje - life simplifiedHos Gorenje tror vi på et enklere liv. Vores husholdningsapparater gør hverdagen lidt lettere, mindre kompliceret og meget rarere. Enkelhed er følelsen af at have mindre at tænke på, bruge mindre tid på de daglige opgaver og mere tid på det du holder af.
Relevante artikler
Tv’et bliver hjertet i det smarte hjem
Hvis det står til Hisense, er det ikke mobiltelefonen, men derimod tv-apparatet, der er det naturlige centrum for betjeningen af fremtidens smarte hjem.
Hvis det står til Hisense, er det ikke mobiltelefonen, men derimod tv-apparatet, der er det naturlige centrum for betjeningen af fremtidens smarte hjem.
Hisense: samler innovation i Slovanien
Kinesiske Hisense har nu officielt udpeget Velenje i Slovenien som virksomhedens innovationscenter for hvidevarer og små elektriske husholdningsapparater.
Kinesiske Hisense har nu officielt udpeget Velenje i Slovenien som virksomhedens innovationscenter for hvidevarer og små elektriske husholdningsapparater.
De stolte nordiske rødder
Globale og skandinaviske ASKO har åbnet et 200 kvadratmeter stort ”Experience Center” i København. Selvfølgelig var Hvidvare-nyt blandt de første besøgende.
Globale og skandinaviske ASKO har åbnet et 200 kvadratmeter stort ”Experience Center” i København. Selvfølgelig var Hvidvare-nyt blandt de første besøgende.
Det clairvoyante køleskab
Måske er overskriften en tilsnigelse, men med GORENJEs AdaptTechfinesse kan køleskabet faktisk forudsige dine handlinger.
Måske er overskriften en tilsnigelse, men med GORENJEs AdaptTechfinesse kan køleskabet faktisk forudsige dine handlinger.
ASKO med oplevelsesunivers
ASKO, et premium varemærke i Gorenje Group Nordic, har pr. nytår 2022 åbnet et ASKO Experience Center.
ASKO, et premium varemærke i Gorenje Group Nordic, har pr. nytår 2022 åbnet et ASKO Experience Center.
Nyt hvidevare-brand lanceres i Danmark
Hisense er ikke noget kendt navn blandt danske forbrugere, men det kan det snart blive. De kommende måneder lancerer Gorenje Group Nordic en bred vifte af produkter med Hisense-logoet på fronten.
Hisense er ikke noget kendt navn blandt danske forbrugere, men det kan det snart blive. De kommende måneder lancerer Gorenje Group Nordic en bred vifte af produkter med Hisense-logoet på fronten.
Gorenje: Køleskabet kender dine vaner
Køleskabet lærer dine vaner at kende - og forudser, hvornår du åbner det.
Køleskabet lærer dine vaner at kende - og forudser, hvornår du åbner det.