Der er ikke behov for en kampagne, der udbreder kendskabet til ”smarte” og net-opkoblede hvidevarer.
Der er ikke behov for en kampagne, der udbreder kendskabet til ”smarte” og net-opkoblede hvidevarer.
De fleste forbruger ved godt dette – og handler derefter.
85% af forbrugerne har hørt om, at det er muligt at styre sine hvidevarer fra en smart phone eller tablet. Dette er markant flere end i 20218, da undersøgelsen begyndte. Da havde kun ca. halvdelen hørt om denne mulighed.
Når det kommer til betaling for de smarte hvidevarer, er forbrugerne mere tilbageholdende. Kun 4% vil helt sikkert betale mere for det smarte, i alt 21% erklærer sig villige til merbetaling. Et massivt flertal på 79% vil ikke eller ”helt sikkert ikke” betale mere for, at produkterne er smarte.
epinion | smart home | smarte hjemLæs også....
Samsungs nye soundbar, Q995D, er rettet mod kræsne tv-seere – og ikke mindst: lyttere.
APPLiA Danmark og Elektronikbranchen var blandt stifterne af den kollektive ordning El-retur i 2005.
Black Friday 2023 var udfordret - og forventningerne var på forhånd beskedne.
CES (Consumer Electronics Show) kører i dagene 8.-12. januar i Las Vegas.
Bang & Olufsen (B&O) har valgt fra 1. januar 2024 at være medlem af Elektronikbranchen.dk
September 2023 blev tiende måned i træk, der præsterede under niveau sammenlignet med sidste år .
Elgiganten er tilfreds med at kunne præstere et positivt årsregnskab for 2022-2023.
Nilfisk, et af APPLiA Danmarks danske medlemmer, er netop flyttet ind i hovedkontor.
OK Køkkenrenovering fortæller, at den gennemsnitlige ordre er vokset med 10 % i første kvartal af 2023.