8. april 2022  |   Kort nyt

SMEG samlede branchen

Den italienske producent SMEG samlede branchen igen til en fysisk even efter corona-pandemien.

Kort nyt
8. april 2022  |   af Henrik Egede

Den italienske producent SMEG samlede, som nogle af de første, branchen igen til en fysisk event efter corona-pandemien.

Det skete i Stockholm, hvor SMEG 31. marts i overværelse af ca. 200 nøglepersoner fra den nordiske hvidevarebranche præsenterede den nye produktserie Galileo. Galileo er den italienske producents bud på en moderne ovn, der i et enkelt produkt kombinerer tre funktioner: traditionel ovn, dampovn og mikrobølgeovn.

SMEG har 75 års erfaring som producent af hvidevarer og køkkenapparater – og er kendt for sin markante design, senest i Sicily Is My Love-serien. 

galileo | ovn | sicily is my love | smeg
Del på

Tilmeld dig automatisk advisering om nyheder fra Hvidvare-Nyt - klik her
Læs også....
“Viking Dinner” på CES 2024
CES (Consumer Electronics Show) kører i dagene 8.-12. januar i Las Vegas.

Bang & Olufsen ind i Elektronikbranchen
Bang & Olufsen (B&O) har valgt fra 1. januar 2024 at være medlem af Elektronikbranchen.dk

September uden markedsløft
September 2023 blev tiende måned i træk, der præsterede under niveau sammenlignet med sidste år .

Elgiganten med plus i perfekt storm
Elgiganten er tilfreds med at kunne præstere et positivt årsregnskab for 2022-2023. 

Nilfisk på Marmormolen
Nilfisk, et af APPLiA Danmarks danske medlemmer, er netop flyttet ind i hovedkontor.

Forbrugerne: pæne køkkener
OK Køkkenrenovering fortæller, at den gennemsnitlige ordre er vokset med 10 % i første kvartal af 2023.

Power åbner i Sverige
Power, der for nogle år siden etablerede sig i det danske marked med salg af hvidevarer og elektronik, er nu rykket ind i Sverige.

Hvidevarekøb er en social aktivitet
De fleste i familien er involveret i køb af nye hvidevarer og små elektriske husholdningsapparater

Forskel på oplevelse og realitet
54% af alle hvidevarekøb finder sted, fordi det gamle produkt er holdt op med at fungere.

Stabilt købsmønster
To ud af tre (66%) købte sidste år deres hvidevarer i den fysiske butik – og det tal har ligget rimelig stabilt siden 2018.

Smart skal ikke koste
Der er ikke behov for en kampagne, der udbreder kendskabet til ”smarte” og net-opkoblede hvidevarer.


Annonce
Annonce