I 2017 var det under halvdelen af forbrugerne, der havde hørt om muligheden for at sammenkoble en ovn eller en vaskemaskine til en smartphone.
I 2017 var det under halvdelen af forbrugerne, der havde hørt om muligheden for at sammenkoble en ovn eller en vaskemaskine til en smartphone.
Dette har ændret sig markant. I dag erklærerr 83% af alle forbrugere, at de kender til dette.
Vil forbrugerne så betale for det smarte? Her deler svarene sig markant i aldersgrupper. 54% af unge forbrugere (25-35 år) er klar til at punge for det smarte, mens kun 11% af de ældre forbrugere (over 1 år) er det.
Tallene stammer fra Epinions forbrugerundersøgelse 2021 for APPLiA.
Læs også....
Mindre befriende, at Den Jydske Håndværkerskole, nu har hejst det hvide flag og lukket det modul 2.12
Elgiganten har åbnet varehuse i Thisted og Haderslev. Power har åbnet sit 25. danske varehus i Næstved.
SDA-produkter har været et vækstområde i 12 år i træk, men ikke i 2022, hvor afsætningen efter et rigtigt godt 2021 gik tilbage.
Januar-tal for 2023 var efter en række pessimistiske udmeldinger fra økonomer og andre eksperter derfor ventet med spænding.
Witt A/S - APPLiA Danmarks medlem i Gødstrup ved Herning - rykker igen ind i nye områder og investeringer.
Det svenske køkken- og interiørfirma Ballingslöv AB går nu stærkere i det danske marked.
Arcelik har til hensigt at overtage den europæiske del af amerikanske Whirlpool.
Kinesiske Hisense har nu officielt udpeget Velenje i Slovenien som virksomhedens innovationscenter for hvidevarer og små elektriske husholdningsapparater.
RørosHetta er en virksomhed med udgangspunkt i den historiske norske mineby Røros - og med fokus på produktionen af emhætter og emfang.