14. august 2023  |   Branchenyt

Upoleret showroom hos F&H

En rå fabriksbygning i Glostrup ved København danner rammen om et nyt og charmerende showroom for F&H Group.

Branchenyt
14. august 2023  |   af Henrik Egede

Ideen var at skabe et showroom med sin helt egen sjæl, hvor kunder kan opleve F&H Groups brede produktportefølje på en ny måde.

Et stort køkken er installeret langs endevæggen med tilhørende borde og siddepladser. Planen er, at fx kokke skal bruge det til pop-up-events, ligesom her kan afholdes seminarer og andre events for virksomheder.

F&H Group er et ”brand house” med fokus på kitchen, living og dining. Virksomheden har været medlem af APPLiA i tre år – i APPLiA-sammenhæng med primært fokus på små elektriske husholdningsapparater.

Ikke bare små-el

En rundgang i det ny showroom begrænser sig dog slet ikke til små-el. Som besøgende mødes man både af Margretheskåle, badtilbehør fra Zone Danmark, glade Hoptimister – og verdens største peberkværne, som er fra Peugeot.

Dertil Pillivuyt-mælkekander formet som køer – og lange rækker af Luigi Bormioli- glas.

Inden for denne branches område møder man produktnyheder fra bl.a. Magimix, Nemox ismaskiner, Kitchen- Aid, Bamix, Severin og Leifheit.

bamix | f&h group | kitchenaid | leifheit | magimix | nemox ismaskiner | severin | showrooms
Del på

Tilmeld dig automatisk advisering om nyheder fra Hvidvare-Nyt - klik her
Læs også....
Hvidevarer tilbage i byens centrum
Miele åbnede 31. august sit nye Experience Center i København. Miele vil nudge og uddanne forbrugeren til bedre brug af produkterne.

Lyd og støjniveau
Støjforurening er et relativt begreb. Alt fra et jetfly der letter eller din kollega drikker kaffe. I køkkenet er det den larmende emhætte, der kan ødelægge den kulinariske oplevelse, men sådan behøver det ikke være. Vi bliver ofte spurgt, hvad der er vigtigere i forhold til emhætten. Er det sug kapaciteten eller lyden?

Danskerne spenderer mere på køkkenrenovering
I en tid, hvor mange ellers holder igen med store forbrugsgoder, vokser ordrestørrelsen hos landets største køkkenrenoveringskæde. Ofte ryger der et par nye hvidevarer med i opgraderingen.

Power-eksperiment: Tilbudsaviser giver stadig mening
De koster dyrt i penge og papir, og der findes et hav af digitale alternativer. Men nu har Power-kæden testet effekten af de fysiske tilbudsaviser, og konklusionen er klar.

AI allerede
AI (Artificiel Intelligens) fremstår ofte som noget fjernt, der er skabt af og for rumvæsener.

Færre skrammer i krisen
Grønland har fået færre økonomiske skrammer i krisen end andre

Den nordligste Elgiganten
Butikschefen er fritidsfanger - og det er mange af kunderne også. Hvidvare-Nyt har besøgt Elgiganten i nordgrønlandske Ilulissat.

Med Danmark som skyggemarked
Den grønlandske forbruger er tålmodig. Salg af hvidevarer og elektronik på verdens største ø er da også "business as unusual".

Hvidt & Frit vinder frem i mat marked
Trods generel afmatning har Hvidt & Frit vundet markedsandele, og kædedirektør Jørgen Højlund glæder sig over endnu et flot regnskab.

Usikre tider – ikke umulige
2023 kan blive bedre end 2022. Det var en overraskende påstand, analysehuset GfK kom med.

APPLiA: Aktivt ind i klimakampen
En 2,7 grader varmere verden vil være dramatisk anderledes. Den hurtigste vej til klimaeffekt er energibesparelser - og hvidevarebranchen har et globalt ansvar, siger APPLiA Europe's formand Hakan Bulgurlu.