En rå fabriksbygning i Glostrup ved København danner rammen om et nyt og charmerende showroom for F&H Group.
Ideen var at skabe et showroom med sin helt egen sjæl, hvor kunder kan opleve F&H Groups brede produktportefølje på en ny måde.
Et stort køkken er installeret langs endevæggen med tilhørende borde og siddepladser. Planen er, at fx kokke skal bruge det til pop-up-events, ligesom her kan afholdes seminarer og andre events for virksomheder.
F&H Group er et ”brand house” med fokus på kitchen, living og dining. Virksomheden har været medlem af APPLiA i tre år – i APPLiA-sammenhæng med primært fokus på små elektriske husholdningsapparater.
Ikke bare små-el
En rundgang i det ny showroom begrænser sig dog slet ikke til små-el. Som besøgende mødes man både af Margretheskåle, badtilbehør fra Zone Danmark, glade Hoptimister – og verdens største peberkværne, som er fra Peugeot.
Dertil Pillivuyt-mælkekander formet som køer – og lange rækker af Luigi Bormioli- glas.
Inden for denne branches område møder man produktnyheder fra bl.a. Magimix, Nemox ismaskiner, Kitchen- Aid, Bamix, Severin og Leifheit.
bamix | f&h group | kitchenaid | leifheit | magimix | nemox ismaskiner | severin | showroomsLæs også....
Miele åbnede 31. august sit nye Experience Center i København. Miele vil nudge og uddanne forbrugeren til bedre brug af produkterne.
Støjforurening er et relativt begreb. Alt fra et jetfly der letter eller din kollega drikker kaffe. I køkkenet er det den larmende emhætte, der kan ødelægge den kulinariske oplevelse, men sådan behøver det ikke være. Vi bliver ofte spurgt, hvad der er vigtigere i forhold til emhætten. Er det sug kapaciteten eller lyden?
I en tid, hvor mange ellers holder igen med store forbrugsgoder, vokser ordrestørrelsen hos landets største køkkenrenoveringskæde. Ofte ryger der et par nye hvidevarer med i opgraderingen.
De koster dyrt i penge og papir, og der findes et hav af digitale alternativer. Men nu har Power-kæden testet effekten af de fysiske tilbudsaviser, og konklusionen er klar.
AI (Artificiel Intelligens) fremstår ofte som noget fjernt, der er skabt af og for rumvæsener.
Butikschefen er fritidsfanger - og det er mange af kunderne også. Hvidvare-Nyt har besøgt Elgiganten i nordgrønlandske Ilulissat.
Den grønlandske forbruger er tålmodig. Salg af hvidevarer og elektronik på verdens største ø er da også "business as unusual".
Trods generel afmatning har Hvidt & Frit vundet markedsandele, og kædedirektør Jørgen Højlund glæder sig over endnu et flot regnskab.
2023 kan blive bedre end 2022. Det var en overraskende påstand, analysehuset GfK kom med.
En 2,7 grader varmere verden vil være dramatisk anderledes. Den hurtigste vej til klimaeffekt er energibesparelser - og hvidevarebranchen har et globalt ansvar, siger APPLiA Europe's formand Hakan Bulgurlu.