Distributionen af træningsmaskiner fra Total Gym overtages af Witt, som hermed bekræfter sin status som et af de mest alsidige medlemmer af APPLiA Danmark.
Træning med egen kropsvægt vinder mere og mere ind på det danske træningsmarked. Den tendens har Witt Sport & Performance set – og med overtagelsen af Total Gyms træningsmaskiner udvider de porteføljen med markedets pionerer inden for området.
Total Gym har produceret og leveret specielle træningsmaskiner til både det professionelle og private marked siden 1974. Måske husker du den foldbare træningsmaskine, som Chuck Norris gjorde kendt? Det er en Total Gym-model.
Egen kropsvægt
Det smarte er, at brugeren kun anvender sin egen kropsvægt som belastning, og ved at ændre på vinklen af det glideboard, som brugeren sidder eller ligger på, ændres belastningen. Alle øvelser er nemme at skalere og tilpasse til den enkeltes niveau.
– Det er med stor glæde, at vi overtager distributionen af Total Gym, siger salgschef i Witt Sport & Performance, Kim Grandahl Papsø.
Han understreger, at Witts sportsdivision nu for alvor bevæger sig ind på markedet for træning, sport og performance.
– Total Gym komplementerer vores nuværende produktportefølje i divisionen, så vi nu står endnu stærkere i et marked, der virkelig efterspørger denne form for træning.
Witt ser Total Gym som et oplagt supplement til TRX, som er et af de brands, virksomheden sidste år overtog via opkøbet af sportsvirksomheden Active aid.
Total Gym
* Har produceret og leveret træningsmaskiner til både det professionelle og private marked siden 1974.
* Træningsformen er alsidig og giver både styrke, smidighed og muskeltonus.
* I dag leverer Total Gym til både fitness og fysioterapi. Anvendelsen er bred – og tilpasnings-mulighederne store.
Læs også....
2024 blev et temmelig afdæmpet år for afsætningen af hvidevarer og små elektriske husholdningsapparater.
APPLiAs direktør har i nogle år været del af det teknologiske "spåmandspanel", som Berlingske Tidende bruger til at forudse året, vi går ind i. Hvad er tendenserne i teknologi - og hvad kan vi som forbrugere forvente?
Black Friday 2024 overgik efter alt at dømme - med afstand - Black Friday 2023.
Forbrugerne foretrækker fortsat "nogle at snakke med", når de køber hvidevarer og elektronik.
Inflation og usikkerhed udfordrer forbrugerne på det bæredygtige valg.
Elgiganten afslutter regnskabsåret 2023-2024 med et overskud, trods faldende efterspørgsel på elektronik og hvidevarer. Øget markedsandel og effektiv drift har været nøglen til succes.
Forbrugerne har lært lektien: de ved godt, stort set, hvor længe hvidevarerne holder.
Køb af hvidevarer er en breddesport. Næsten alle er involveret, når der træffes beslutning om nye hvidevarer.
Forbrugernes humør har længe været i dybfryseren eller i al fald i det mellemfornøjede område.
1. halvår 2024 gav ikke et løft for afsætningen af hvidevarer. Afsætningen af skærme voksede.