Hisense
I 5 årtier har vi bestræbt os på at udvikle innovationer inden for forbrugerelektronik. I dag er vi det førende TV-brand i Kina, Australien og Sydafrika, og det næststørste mærke inden for køle- og fryseskabe i Kina. Vi beskæftiger over 80.000 mennesker på tværs af 54 selskaber og driver 12 forsknings- og udviklingscentre på verdensplan. Formålet med alt dette er at levere topmoderne produkter i høj kvalitet og til en overkommelig pris, der gør vores kunders liv bedre.Hos Hisense mener vi, at alle vores produkter skal gøre dit liv enklere, bedre og mere underholdende.
Derfor er det vores mål at gøre de nyeste teknologier tilgængelige for alle takket være produkter med et gennemtænkt design og en perfekt udført konstruktion.
Relevante artikler
Tv’et bliver hjertet i det smarte hjem
Hvis det står til Hisense, er det ikke mobiltelefonen, men derimod tv-apparatet, der er det naturlige centrum for betjeningen af fremtidens smarte hjem.
Hvis det står til Hisense, er det ikke mobiltelefonen, men derimod tv-apparatet, der er det naturlige centrum for betjeningen af fremtidens smarte hjem.
Hisense: samler innovation i Slovanien
Kinesiske Hisense har nu officielt udpeget Velenje i Slovenien som virksomhedens innovationscenter for hvidevarer og små elektriske husholdningsapparater.
Kinesiske Hisense har nu officielt udpeget Velenje i Slovenien som virksomhedens innovationscenter for hvidevarer og små elektriske husholdningsapparater.
Nyt hvidevare-brand lanceres i Danmark
Hisense er ikke noget kendt navn blandt danske forbrugere, men det kan det snart blive. De kommende måneder lancerer Gorenje Group Nordic en bred vifte af produkter med Hisense-logoet på fronten.
Hisense er ikke noget kendt navn blandt danske forbrugere, men det kan det snart blive. De kommende måneder lancerer Gorenje Group Nordic en bred vifte af produkter med Hisense-logoet på fronten.